zZzZZZzZZzzZZz hallåååååå hjälp!

Nu är det såhär va, att Moa snarkar, ZzzzZZzzZZZzz. Och om hon snarkar då betyder det att jag inte kommer att kunna sova typ. Så hur ska jag göra? Åååå förstår nån hur galen jag blir och jag börjar bli trött nu också. Nu börjar även min lata hund som har tagit över hela min sovplats börjat och snarkat också... herregud säger jag bara. Inte vill jag väcka Moa heller för då får hon väl damp. Hahaha som hos Marwa, vi bara hjääälpp hon bara "en" "eeeen". Okej kanske lite svårt att förklara men äsch.................... shalalaaaaaa tjoheeeej.
ÅÅÅÅÅ jag vill bara dra mig i håret! KOM OCH HJÄLP MIG NÅGON! VAD SKA JAG TA MIG TILL!!! Tror jag går ner och sover på soffan eller nått..... Så Moa när du ser det här så vet du att jag sover nere...
Shiiit Moa rörde på sig och suckade eller nått, tror hon kollade mig i fejset. x) LÄSKIGT
Ajaa, nu lugnade hon ner sig, hahahhahahahah......... Kanske man somnar här ändå, gonatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0