Tänkte bara säga hej.


Hejhej. Vad fint väder det är. Solen skiner och det är lite varmare ute. Jag sitter inne och försöker plugga lite grann, men det går inte sådär jätte bra. Man vill ju hellre göra andra saker än att plugga en sån här fin dag. Men jaja, lite plugg skadar inte. ;) Eller jo. x) Nää, nu ska jag ta och äta lite lunch, lasagne. Sen ska jag fortsätta mina drömmar om ett liv i N.Y. Hehe, jag är knäpp. Ciao. Juste, min pappa lärde mig lite franska igår, eller lärde och lärde men han kunna räkna till tio. Va konstiga siffror det va, typ "unh, döh, tröh, qoua, zink, six, sebt, nöff" eller nått. Hehe, förmodligen stavas det inte så men det lät så roligt när min pappa sa det bara. Au revoir! ;) <-- google translate, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin bild !! :D

2010-03-07 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0