Sunny day.

Dagens mellis! Fil, banan, mandarin, müsli & russin. :)
Idag var jag i skolan från 8.45-13.30. Ganska kort dag när jag tänker efter... Men det är ju skönt. Snart har en skolvecka passerat, så snart är det påsklov vilket jag ser fram emot! Idag så var det mycket varmare väder, åå vad skönt det var att gå hem från skolan när solen sken.
På sista lektionen fick jag lite smått huvudvärk, men nu är den värre. Så det känns inte så skönt faktiskt... Jag hatar huvudvärk! Usch! Menmen får hoppas att det går över snart, för ikväll är det dans. Faktiskt så är jag inte så jätte taggad nu, men det kanske kommer senare... Nä, nu orkar jag inte sitta här och fördriva tiden, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0