Söndagar & Måndagar- inget jag gillar!

Såhär såg min helg ut, flera mängder koppar te. En Ben & Jerrys som jag egentligen inte skulle köpa, men den bara flög ner i varukorgen. & sen en skvallertidning. Jag har varit ute med hunden några gånger, men mestadels suttit inne på arslet och inte gjort nått speciellt. Men det kan va ganska skönt ibland. Bara ibland och det var i helgen som det blev så. Nåja, som jag skrev i rubriken så hatar jag Söndagar & Måndagar bara för att Söndagar är slutet av veckan och Måndag är början. Så är det helt enkelt. Imorgon är det ju skola igen vilket kommer gå åt pipan. Men det positiva är ju att snart är det Påsklov! & vi får väl se vad det blir för roligheter med familjen då...? Hmm... :) Nää, nu ska jag nog försöka sova lite om det går, så att jag orkar kolla på Oscargalan ikväll & gå till skolan sen. Hejsvejs.
/Madeléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0