Peace and LOVE

Hehe, lite google bilder bara. Har som sagt lite tråkigt så letade på lite bilder. Menmen, här sitter jag efter att tjejerna har åkt hem. Okej det var ett tag sedan. x) Jag kollade på "Dating in the dark", alltså gud att man ens ställer upp i ett sånt program? Man bara skämmer ut sig enligt mig. Hehe. Menmen. Buu, imorgon är det redan Onsdag. Varför ska tiden jämt gå så fort?? Snart är det skola igen och rutinen börjar att man ska gå i skolan. Jag som också har läxor att göra men ingenting blir gjort. Jag får paniiiiik!!! Det känns som mina betyg bara sjunker och sjunker.... :/ Hmm, inte bra. Det här blev ett litet depp- inlägg ifrån mig. Ont i magen har jag också, hehe. Sov gott!
/ Madeléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0