Min dag genom ett par bilder.

Tjingeling! Idag när jag vakna så var det skinande sol. Det var skönt. Mamma och pappsen bestämde sig för att ta en skogspromenad runt sjön i Högbo. Och så blev det att jag följde med. Vi tog med oss lite korv mackor, kaffe och korv. HAHA! Påvägen dit blev Nelly åksjuk så hon lära sätta sig i framsätet och kolla ut på vägen hahah....
Det blev en liten springtur för min del. Jag fick lite smått ångest över att jag skulle trycka i mig godis på kvällen (nu) ... hahah skojja bara!
Ankjävlarna, haha skojja.
Blev lite skinkmacka, men pappa gnällde på att jag hade glömt att bré smör på det över brödet! xD
Kaffe, jag brände tungan...
Mamma njöt av solen ett tag, hehe.
Pappa försökte att tända på en brasa, men han hade glömt nå ved pinnar hemma så det blev aldrig en brasa... så det blev inte att vi grillade korv heller, vi åt den kall istället, haha fan va tajkon! vi satt och frös lite smått där på bänken som vi satt på hahah. Som sagt det blev inte som vi hade tänkt oss den här dagen.
Men vi hade i alla fall tur med vädret! HAHA! Nåjaaaaa, till middag åt vi PORTERSTEK!!!! Det är så jäkla gott!!!!! Det är typ nå kött som ska koka i två timmar, sen har man typ porter- öl i och massa kryddor osvosv.. Fast det smakar ju inte öl, utan typ ... mjaa..... det smakar KÖTT! Okej, alla vegetarianer borde inte läsa detta. HHAHA. Tror jag har fått en sockerkick nu hahah, omg............ vad håller jag på med??? MENDU NU SKA JAG UNDERHÅLLA MAMMA. hahahah. Ha det braa allehoopa! ;);)
TJOHEJ!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0