Måndag den åttonde mars tvåtusentio

Tjingeling. Nu har jag nyss smält i mig lite glass och äpple. Det var gött. Hmm, idag berättade våran lärare att vi skulle ha Afrika prov imorgon, vilket jag inte var beredd på! Jag trodde man fick bestämma själv när man skulle få ha det, men så var det tydligen inte tyvärr. AOOoo, haha knäckte fingret. x)) Aja, imon har vi även på svenskan att man skulle ha läst till s.125, men jag är bara på s.30.... åååå va dum jag är. Jag får panik. x(
Nåja, till nått positivt. Det är ju att jag käkade glass- och att vi har mer i frysen. Men jag ska försöka låta bli, haha. Och att det var sol ute när jag skulle gå hem ifrån skolan och att det var ganska varmt och skönt väder. Hmm... och att vi fick sluta lite tidigare idag ifrån skolan. Det mest positiva är att snart är det PÅSKLOV, vilket jag älskar!! Lov= jippiee! Närrå men nu ska jag försöka att koncentrera mig lite på mina läxor... vi får väl se hur det går...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0