Måndaaaaag !

Ich nicht örken dich shit anymore! (nån som fattade, haha) Närå men jäkla snöväder. Det fortsätter hela tiden. Allt blir ju kataf*cking strof i trafiken. I Kristinehamn hade ett ICA-tak ramlat in pga för tung last av snö på taket. Tänk om nån skadade sig? Flera olyckor på E4:an. Många skadar sig där också. Det blir köer osv.
Sedan läste jag också att det har varit en jordbävning i Chile och flera hundra hade skadats, och 100 svenskar saknas. Mamma MIA. Jag hoppas att all skit snart är över. TACK FÖR MIG TJOHEJ! Inte hade jag nån rolig bild heller, men det är slut i förrådet för tillfället, hahaha sskoojja.
OCH JUSTE, jag läste att det kanske eventuellt kommer en uppföljare av AVATAR. Alltså en Avatar 2?. :P Coolt. ELLER BRA!!!!!! :D:D:D:D Hejdåååå. ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0