Kretslopp miljökemi.

tjollahopp i bloggvärlden! äntligen har sportlovet kommit, och den här veckan tänker jag fan inte göra något alls, eller jo- plugga kretslopp miljökemi såklart.. Den förbannade inlämningsuppgiften psykar mig, förstår inte ett skit & har ingen ork att liksom börja med den. Men men, den måste bli klar så det är väll bara att sätta igång och sluta vara så gnällig. Igår vaknade jag upp som sagt av myrornas krig, nog pratat om det. senare idag ska jag åka in till Sandviken och sola lite, underhålla brännan.. imorn blir det nog gävle med mina två M, för att se shutter island, jag vill säga ISland & inte iland som de uttalas tydligen, haha (a). Ska nog försöka sätta igång med inlämningsuppgiften nu.. ååhh vill inteee !
Dagens humör är: ät skit och dö tuppjävel.
Inte menat till någon av er, utan till en apa vid namn salami. Nästan iaf.. -.-
Men nu ska jag börja med ångestinlämningen så det blir klart, vi hörs sen !
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0