Jag saknar mycket...!

Lite bilder sen i somras och i höstas.
Åh vad jag saknar dom ljumma sommarkvällarna. Då man brukar grilla och sitta länge, länge på verandan och bara njuta av vädret. Då gräset är grönt och fåglarna kvittrar. Då det är ljust ute enda tills senare på kvällen, då känner man sig genast mycket piggare. Jag önskar tiden bara kunna gå fortare just nu. Men det kommer att gå fort dit tror jag ändå, men ibland känns det omöjligt... Jag tror jag aldrig har längtat till sommaren så mycket som jag har gjort detta år. Det kanske är för att vi har haft så mycket snö på senaste tiden. :/
Jag saknar också den tiden då man är alldeles pirrig inför att åka flygplan. Det är så härligt!! Man står på arlanda flygplats och ska checka in bagaget.... åååhh! x) Jag drömmer vidare..... gonatt!
/Madeléne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0