Godmorgon !

Godmorgon och hoppas alla har sovit bra, haha. x) Jag har nyligen ätit frukost, dock inte den där fräscha frukosten som jag hittade på google. Det såg så gott och nyttigt ut med jordgubbar, vindruvor och persikorna (tror jag det var?) ;) Nåja, nu ska jag gå och byta om sen så ska jag gå ner på stan och möta upp 2 st M för vi ska hyra film, det blev inge Gävle bio för vi är för panka för det, haha!! Jo, men så brukar det bli för mig också när man handlar jättemycket i början av barnbidraget och sedan är det nästan slut i slutet. Hehe.
Jo, juste jag måste bara rekommendera ett jätte gott te, Blackcurrant. Det är jätte gott om man bara tillsätter lite honung, mmmmuuuuummsss! Heheeee. Ha det göööööötttt!!!
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0