Det är Lördag och solen skiner!

Hejhej! Solen skiner och snön smälter! Härligt! ;) Idag vaknade jag faktiskt tidigt även fast det var Lördag. Jag steg upp runt klockan kvart i nio. Jag tog en promenad med vovven, sen åkte vi till affären och köpte lite godis och korv som vi grillade. :) Snart blir det nog en prommis igen med pappsen och ikväll ska jag till Gävle för att kolla på min bror och hans kompis som har en konsert. Det ska bli kul! Och jo föresten igår kväll kollade vi på filmen "Bröllops Fotografen". Den var rätt så bra, fast den var inte så där wow- bra. Hehe. Är det bara jag som tycker att vi borde ändra designen på bloggen här? Den ser lite små tråkig ut, så vit, haha. Vi får fixa det senare. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0