Carpe Diem

Idag så har det faktiskt varit en mysig dag. Det började med att jag och mamma gick ut en promenad med vovven. Sen vid lunch- tid så åkte vi och hämtade upp mormor och gick och käkade på Caffé Deli, vi tog en varsin kycklingsallad som var jättegoood. Eftersom både mamma och mormor och jag var tillsammans så hände det lite roliga grejer och speciellt eftersom mormor var med. Hon är bara för rolig ibland, fast hon vet inte om det, hehe. Hennes älsklingsfärg är lila och därför så hade hon en lila jacka och mössa och lila hår. Hihi. :) Sedan handlade vi lite grejor, bl.a den där fjärrutlösaren som jag trodde skulle vara större men den var ju jätte liten (vilket var bra). Sen köpte jag den dära "Carpe Diem" skylten eller vad man ska säga som vi nu har i vårat vardagsrum. Och sen det goda teet. Sen på kvällen så åt pappa och jag en varsin hamburgare som hette Hulken. Det var gott det. ;) Nu eldar vi ur kaminen och det är myyyyysiiiigt. ;) HEJDÅÅ. CARPE DIEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0