xxxxxx

Foto: Sen idag
Förlåt för jätte tråkiga bilder men hade inget annat... Idag har jag haft jätte tråkigt. Bara varit hemma som vanligt. Är ganska trött på det nu faktiskt... -.- Men på tisdag kanske vi drar till stockholm... men bara kanske och det är det som är det tråkiga. Bilen funkar inte riktigt som den ska så det är därför det tvekas. Om man bara bodde i en roligare stad så tror jag dagarna skulle bli lite roligare, men nu är det ju så att jag bor i sandviken som är den trökigaste staden som finns... okej järbo är trökigare, men ändå... Det är i alla fall tråkigt här.
Jag vill bara bli äldre, ut och resa och leva livet......... hejdå.

Kommentarer
Postat av: J

sandviken kankse är tråkig, men det kan ju du ändrå på, så att det blir roligt, som du vill ha det?! förrsten så är järbo en BY och ingen stad!! haha.

ps. bra blogg!! :) keep on girl/s?!!

2010-04-04 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0