imorgon blir det stockholm !


Tjohej på er! Idag blev det nästan så som jag hade tänkt mig på morgonen.. jag vakna rätt så tidigt, men jag åt dock inte gröt. Bara jag tänkte på gröt imorse blev jag lite illamående, så det blev två stora mackor med massor av gurka på. :) Sen så tog jag en sköön och ganska lång promenix. Det kanske blev en 30-45 minuter i alla fall.
Vad gjorde jag sen.....? Äh jag minns inte, nått vanligt iaf. Sen på kvällen så åkte vi familjen o kollade på Nellys föreställning (min brors tjej). Den var mega bra! Sen åkte vi hem och när klockan närmade sig 23.00 så gjorde mamma och jag toast. Det var gött! :)
Men imon så sticker mam o pap o jag till Stockholm, typiskt att inte bror kunna följa men så är det ibland. Vi ska käka lunch på Arlanda, haha, för jag älskar arlanda. x) Sen så åker vi lite till nå waxholm lr nått och lite in i centrum... det blir nog mysigt. Jag tar med mig kameran så kanske det kommer upp lite roliga bilder på Lördag... ;) Så nu så ska jag sova och vara pigg imon, hoppas vädret är bättre imon också.
Sov gott! / Madeléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0