God natt alla små kycklingar .

Idag vaknade jag upp typ klockan tolv, så har det varit nästan varje dag. Nackdelen med det är att hela dagen känns så kort... Imorgon ska jag försöka gå upp vid nio- äta havregryns gröt- och ta en lång prommis- och sen slinga håret (igen) kanske. :) - och då kanske jag har hunnit allt det där ändå fram tills tolv.- då jag i vanliga fall skulle ha sovit. Jaja, nog pratat om det. x)
Idag så åkte Marwa och jag till Gävle för att kolla på bio "Flickan från ovan". Den var ok, men lite seg ibland tyckte jag. Den handla om en tjej som blev mördad av en ful gubbe med glasögon. Vi drack milkshake (som var alldeles vattnig) och snacks som man blev alldeles kladdig om fingrarna. Sen när vi skulle hem var vi nog trötta och Marwa ramla typ i trappen med hennes klackar och jag började prata om galna kosjukan. Haha!
Nä, usch nu är klockan sådär mycket igen och jag kommer säkert att vakna tolv imorgon igen... nej det får inte hända.... men det är så skönt!!!
Men godnatt alla kycklingarr, hahahhahaha........zzzZZzzzzZzZZZzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0