Glad Påsk! :)

Visst är det nu man säger "Glad Påsk"? Eller är det nästa vecka...? I alla fall, idag gjorde vi en god middag som heter "Paella". I den så var det musslor och räkor med gult ris, paprika och lite grejor i. Riktigt gott! :) Och juste ett litet tips som jag tänkte ge er är: "Äggtoddy". Det är en slags röra som är ganska god om man är sugen på nått sött, fast man inte har godis (t.ex) hemma.
Det du behöver är:
Elvisp
Ett stort glas
2 st äggulor
ca. 7 tsk socker
Sen vispar du ihop äggulorna och sockret till en fluffig smet (du kan vispa i ca 4-5 minuter). Det är gott i början men sedan blir det för mycket socker-smak för min del, men prova. ;)
Juste, jag kanske tänkte övergå till "blogspot.com" och blogga istället, för där kan man tjäna pengar. Haha. Men vi får se senare! Nu ska jag lägga mig i soffan... x)
/Madeléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0