Friday night... Saturday morning...

Idag kände jag mig helt frisk! Det var skönt. Dock så har jag ont i öronen när jag sväljer... hmm vad kan det betyda? Jag tog en prommenad i morse (första gången på hela veckan) och det var skönt! :)  Idag åt vi påskmat. Vi åt tre-rätters. Först avacadoröra + räckor- sen lamm och potatisgratäng- sen glass och jordgubbar! På det blev det massor av godis och jag är PROPP mätt........ Snart måste jag väl gå och lägga mig, klockan är ju redan ca kvart över två..
Men justja, angående "blogspot.com"... jag har småstartat lite och adressen är madelenezz.blogspot.com, vad tycker ni? Jag tror nästan jag ska hoppa över dit lite grann.... hmmm...? :) Moneyy..... hehe skojja (eller inte?) x) Åneej nu är jag på dryg humör..... Godnatt!!!!! :D
/Madeléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0