Arlanda & Stockholm City

Tjabba! Idag var jag, mam och pap till Arlanda och Stockholm City. Först tog vi lunch i Arlanda, det är skit god lunch där faktiskt tkr jag! :) Jag har alltid tyckt att det är lite mysigt på Arlanda. Hihi! Sen drog vi vidare med bilen, jag lyssnade lite musik och sen var vi framme vid stureplan. Egentligen visste vi inte vad vi skulle göra så vi satte oss på McDonalds och beställde lite milkshakes, kaffe, strips och dricka. Sen traska vi runt i regnet... Sen gick vi in på 7Eleven och köpte lite godis, dock 10.90 kr kilo... snacka om dyrt, eller? Sen tröttna vi för det var så kallt och regnigt. Typiskt att det var dåligt väder just idag, men vi hade kul iaf. Nu ska jag sova, jätte trött!
/Madeléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0