- Maria Montazami -

Trendspaning: tofsar

Välj tofsar om du ska satsa på accessoarer i vår. På skor, skärp, väskor, som smycken eller som roliga detaljer på kläder. Tofsarna är överallt och syns hos flertalet designers för säsongen våren och sommaren 2010.

Det här läste jag på tv4.se att "tofsar" gäller i vår. Då tänkte jag genast på Maria Montazamis tofsar om hon har hemma. Tänk om det är hon som har skapat den här trenden? Eller näe? Eller? Haha.

 

 

En perfekt hamburgare kräver svenskt nötkött.

Också lite pepperjack cheese,

amerikanerna älskar ju ost!

Utan frisko bröd känns burgaren naken, "exposed", rädd!

Jag gör gärna lite fint på bordet, kanske en liten palm, nått dekorativt. Så!

Finns som chicken också, alltså kyckling...

Haha, nä nu ska jag vänta tills Hollywoodfruar  börjar! ;) Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0